У ДНЗ№7 «Дюймовочка» 18 жовтня 2016р. було проведено засідання творчої лабораторії учителів початкових класів та вихователів ДНЗ з питання «Готовність дітей 6-річного віку до школи. Проведення моніторингових досліджень дошкільників та учнів початкових класів», керівник - Кузмінська Л.В., методист методичного кабінету управління освіти.
Проблема наступності між дошкільною, початковою ланками – одна із складних проблем освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями ДНЗ.
Актуальна проблема сьогодення - встановити наступність на державному рівні між дошкільними навчальними закладами і початковою школою, а також визначити форми роботи з дітьми. Оскільки головним напрямом державної політики у сфері виховання проголошено особистісно орієнтований підхід до дитини, то пріоритетними в оцінці ефективності виховання мають бути гуманітарні критерії благополуччя і розвитку дитини як особистості. Отже, основне педагогічне завдання – створити сприятливі умови для повноцінного життя дошкільника, для реалізації ним свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального), для прояву свого індивідуального обличчя.
До обговорення проблемного питання, а саме «Проведення моніторингових досліджень дошкільників та учнів початкових класів» долучилися як вчителі початкових класів, вихователі так і практичні психологи закладів. Під час заходу педагоги переглянули заняття логіко-математичного спрямування «В гостях у Ріпки» вихователя Павлючик С.М., проаналізували форми та методи, використані вихователем та рівень підготовки дітей 6-річного віку до школи на початку навчального року. В ході обговорення визначили проблеми у підвищенні рівня розвитку дошкільників та шляхи їх вирішення.
|