11 жовтня на базі Шепетівської ЗОШ №3 відбулося засідання адресного семінару вчителів зарубіжної літератури, української мови та літератури з проблеми «Теоретичний аспект компаративної компетентності учнів у процесі вивчення літератури. Педагогічні умови й педагогічна спрямованість діяльності вчителя та учнів, що вимагає компаративний підхід у вивченні літератури». Керівник семінару О.М. Юр’єва, учитель української мови і літератури ЗОШ №3, наголосила, що компаративний метод – це метод майбутнього, який допомагає сформувати творчого читача із самостійним критичним мисленням.
Учасники семінару в ході роботи опрацювали зміст і завдання компаративної лінії, що окреслені Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти; обґрунтовано висвітлили у своїх виступах теоретичний аспект компаративної компетентності учнів. Учителі-філологи, опрацювавши методичні матеріали, створили модель супроводу з конструювання уроку української та зарубіжної літератури, що забезпечить компаративний підхід у вивченні літератури в основній і старшій школі.
Теоретичний аспект компаративної компетентності учнів у процесі вивчення літератури - seminar.ppt
11 жовтня 2016 року на базі Шепетівського НВК №1 відбувся міський семінар учителів іноземної мови початкових класів з проблеми «Особливості навчання іноземної мови на початковому етапі за оновленими програмами. Створення портфоліо учня – сучасна форма контролю навчальних досягнень учнів з іноземної мови в початкових класах».
Педагоги відвідали урок у 4 класі на тему «Дозвілля», обговорили доцільність та актуальність ведення європейського мовного портфоліо учня.
Окремим питанням, що хвилювало вчителів, було навчання іноземної мови за оновленими програмами початкової школи.
По завершенню роботи учасники семінару обговорили найактуальніші проблеми, що виникають у роботі вчителя іноземної мови.