19 квітня у ЗОШ №1 відбулося засідання круглого столу в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу у загальноосвітньому навчальному закладі» за участю Гриб’юк Олени Олександрівни, наукового керівника експерименту, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, заступника начальника управління освіти Музики Т.В., завідуючої методкабінетом управління освіти Петрук Г.Г., директора школи Собчук Н.М., методиста управління освіти Громика Т.В. Також учасниками круглого столу були учні, батьки і вчителі - саме ці люди, які будують Нову українську школу.
Віллард Дагет, голова Міжнародного центру лідерства в освіті (ICLE ), писав: "Світ, у якому доведеться жити нашим дітям, змінюється у чотири рази швидше, ніж наша освіта". Тому, на думку учасників круглого столу, школа має бути в авангарді суспільних змін, відповідати викликам сьогодення. Участь в експерименті активізує пізнавальну діяльність школярів, сприятиме їх інтелектуальному розвитку, навчить користуватися отриманими знаннями у процесі науково-дослідної роботи, сформує їх життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.
За підсумками круглого столу науково-методична рада виробила рекомендації :
1. У плані поліпшення матеріально-технічної бази:
1.1. Оснащення сучасною комп'ютерною технікою.
1.2. Оновлення медіацентру.
1.3. Введення у штатний розпис лаборанта по обслуговуванню комп'ютерної техніки.
2. У плані методичного забезпечення:
2.1. Складання авторських програм для елективних курсів.
2.2. Самоосвіта вчителів.
2.3. Проведення педради «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».
2.4. Участь у семінарах, конференціях з теми.
3. У навчальному процесі:
3.1. Розширення варіативної складової навчального плану .
3.2. Посилення інтегративного підходу в організації навчально-виховного процесу; інтеграцію змісту освіти пропонується здійснювати шляхом введення в навчальний процес інтегрованих навчальних курсів;
3.3. Посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу шляхом введення в навчальні плани практикумів, інтерактивних та колективних форм роботи;
3.4. Збільшення самостійної роботи школярів (проектування, дослідницька та експериментальна діяльність, реферування);
3.5. Посилення інформаційно-комунікаційної компетентності учнів (широке застосування у навчальному процесі ІКТ).
Піонтковська Г.Р., заступник директора з навчально-виховної роботи, координатор проекту |