12.04.2017 в ДНЗ №9 «Барвінок» відбулося чергове засідання творчої групи вихователів-методистів з питання «Моніторинг навчальних досягнень дошкільників: діагностичний інструментарій». На засіданні розглянули проблему вивчення рівня сформованості основних компетентностей старших дошкільників, інноваційні підходи у роботі педагогічних працівників щодо здійснення моніторингу якості освіти та апробували методику вивчення рівня сформованості життєвої компетенції дитини за кваліметричною моделлю Г. Єльнікової. Педагоги пересвідчились, що педагогічна діагностика дозволяє вихователям і вихователю-методисту систематично відстежувати (моніторинг) динаміку змін у розвитку дошкільників, допомагає визначати необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією, а також вносити корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому. Таким чином, педагогічна діагностика - це основа для здійснення педагогічного моніторингу в ДНЗ.