Кожна дитина, незалежно від її здібностей, має право на успіх в житті,
на максимальне розкриття власних здібностей,
яке може запропонувати якісна освіта…
Лілія Гриневич
20 квітня 2017 року в Хмельницькому ОІППО відбувся обласний семінар методистів суспільно-гуманітарних дисциплін з питання «Інформаційно-освітнє середовище як умова налагодження успішної взаємодії з педагогами області для забезпечення реалізації ідей концепції «Нової української школи»». Учасники семінару долучилися до обговорення концепції як ідеології реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році; у практичній частині розглянули формулу «Нової української школи», що складається з 8 базових компонентів:
- нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
- педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
- умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно.
- орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
- наскрізного процесу виховання, який формує цінності.
- нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
- децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію.
- справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
Під час секційної роботи методистів гуманітарних дисциплін Грищук Ольга Вікторівна, учитель української мови та літератури ЗОШ №6, презентувала свої напрацювання з питання «Використання ІКТ та хмарних технологій на уроках української мови та літератури як засобу формування інформаційної компетентності, активізації пізнавальної діяльності учнів».
|