18-19 жовтня 2018 року завершився ІІ етап очних курсів вчителів 1-х класів НУШ 2019-2020 н.р. Педагоги через тренінгові заняття опрацювали Державний стандарт початкової освіти, а саме: принципи ДС, зміст початкової освіти через відповідні освітні галузі, а також поділ здобуття початкової освіти через 2 цикли, що передбачає організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегровано-предметній основі з переважанням ігрових методів у 1-му циклі (1-2 класи) та інтегровано-предметній основі (3-4 класи). Педагоги, з огляду Концепції НУШ та ДС, обговорили роль учителя у формуванні психічно безпечного середовища та створення центрів освітніх осередків в класних кімнатах, що належать учням. Працюючи в групах, створювали проекти класних кімнат з наявними в них навчальними центрами та можливу організацію навчально-виховного процесу з використанням освітнього середовища у здобутті початкової освіти. Для обміну роботи в групах, використовували вправи: «Кластер», «Картинна галерея», «Модель», «Чарівний глечик». Крім того, педагоги порівняли організацію навчально-виховного процесу минулого століття та НУШ. Використовуючи вправу «ТОП-10 професій», обговорили що буде робити людина таких нових професій, що уже з’являються на початку ХХІ століття, як наномедики, торгівці внутрішніми органами, флеш-хірурги, геноагрономи, соціальні роботопрацівники, поліцейські, космічні архітектори, торгівці погодою, мережеві охоронці-секретарі, стилісти для Юзера тощо. Висновок робіть самі: чи потрібна НУШ?
|