Ми занадто часто даємо дітям відповіді, які треба вивчити,
А не ставимо перед ними проблеми, які треба вирішувати»
Роджер Левін
23 листопада 2016 року відбувся семінар вчителів індивідуального навчання навчальних закладів міста з питання «Формування соціальної компетентності у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами». Під час проведення семінару учасники визначили сутність поняття соціальна компетентність, з’ясували особливості формування соціальної компетентності у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами та визначили основні принципи, функції та шляхи її реалізації. Під час практичних вправ розглянули методичні форми роботи, що сприяють формуванню соціальної компетентності у таких дітей та продемонстрували такі методи, як казкотерапія, театральні ігри та метод імпровізації.
По завершенню семінару учасники отримали портфоліо семінару в піктограмах та мали змогу відвідати оновлений кабінет інклюзивного та індивідуального навчання.