Засідання постійно діючої школи «Інклюзивна освіта»
14 травня 2019 року на базі Шепетівського міського ІРЦ відбулося чергове засідання постійно діючої школи «Інклюзивна освіта» із вихователями та вчителями інклюзивних груп та класів, асистентами вчителів, практичними психологами навчальних закладів міста щодо питання: «Забезпечення корекційної складової у навчанні та розвитку дітей з особливими-освітніми потребами».
Під час засідання учасники мали змогу отримати консультативно-роз’яснювальну інформацію щодо корекційної складової у навчанні та розвитку дітей з особливими освітніми потребами; підвищити свій рівень професійної компетентності щодо написання характеристик на дитину; усвідомити важливість врахування індивідуальних особливостей розвитку дитини, формування структурної освітньої траєкторії при наданні експертної базової характеристики, як корекційної складової інклюзивного середовища.
По завершенню засідання педагогічні працівники обговорили актуальні питання щодо значення психолого-педагогічної характеристики дитини на подальший розвиток освітнього маршруту передбаченим ІПР.