Поняття "творча лабораторія" сьогодні стало надзвичайно популярним, хоча тлумачення цього терміну не завжди однозначні. Одні вбачають у ньому сукупність джерел, які педагог використовує у своїй творчій праці, другі - механізм народження нової ідеї; треті - процес підготовки та реалізації задуму уроку; четверті - безперервну самоосвітню роботу учителя, п'яті - самоаналіз досягнутого та подальше фахове зростання...
Дуже важливо, щоб педагог мав бажання і можливість ділитися власними напрацюваннями з колегами, шукати підтримки, поради, визнання.
Саме з цією метою, 22 листопада 2017 року, в закладі відбулося засідання творчої лабораторії учителя фізики, на якому учитель фізики, учитель вищої категрії Омелянчук С.В. ділився з вчителями міста досвідом щодо "Системи роботи з інтелектуально-обдарованими і здібними учнями".
|