Бути чи не бути учнівському самоврядуванню в школі? А якщо – бути, то в якому. форматі? Саме це питання обговорювалося на зустрічі педагогів – організаторів міста Шепетіки і Шепетівського району. Учнівське самоврядування не повинно розглядатися як один з елементів виховної роботи в школі, а має являти собою самостійний суспільний інститут, який дає можливість учням реалізовувати своє право на участь в управлінській діяльності освітнього закладу. Повноправне учнівське самоврядування дає можливість взяти кермо управління в свої руки і дозволяє впливати на шкільну політику. Не тільки на своє власне життя в школі, але і на життя дорослих, на прийняття тих чи інших рішень, на вибір шляхів вирішення різних проблем шкільного життя. Саме так з'являється новий орган самоврядування. колектив який має спільні інтереси, бажання впливати на життя школи, проявляти свої лідерські якості та реалізовувати амбіції, брати участь у важливих заходах і створювати сприятливу атмосферу всередині школи вони пристосованими до життя в суспільстві. А яким має бути сучасний педагог - організатор? Однозначно - педагог, який володіє сучасними виховними технологіями, креативний, успішний. Саме такі педагоги–організатори працюють у закладах освіти нашого міста. Своїм досвідом роботи ділилися Перепелиця Людмила(СЗОШ№2), Цапля Тетяна(ЗОШ№6), Андрощук Альона(НВК№3), Артерчук Ольга(ЗОШ№8), Зарічна Людмила (СШ-інтернат).
|