Жоден наставник не повинен забувати, що його найголовніший
обов’язок полягає в привчанні вихованців до розумової праці і
що цей обов’язок більш важливий , ніж передача самого предмета.
К.Д. Ушинський
12 грудня 2017 року на базі Шепетівської ЗОШ І-ІІІ ст.. №3 відбулось міське засідання творчої лабораторії вчителів початкових класів та учителів української мови і літератури з проблеми «Особливості взаємодії початкової і середньої школи, створення умов для успішної адаптації п’ятикласників», на якому було розглянуто питання: «Обсяг класних та домашніх завдань і темпи навчальної діяльності, збільшення частки самостійної діяльності учнів».
У ході семінару присутні вчителі поділитись власним досвідом з питання організації навчальної діяльності під час адаптації учнів при переході з 4-го в 5-й клас. Були озвучені проблеми у поданні навчального матеріалу у початковій та середній школі та намічені шляхи їх вирішення.
Учасники семінару проаналізували фрагменти уроків з організації самостійної діяльності учнів 4-го і 5-го класів. Педагоги зробили висновок, що під час переходу учнів з класу в клас зростає рівень їх знань і пізнавальні можливості, тому види самостійної роботи поступово ускладнюються. У зв’язку з цим треба також пам’ятати, що самостійна робота – не самоціль, а один із засобів поліпшення всієї навчально-виховної роботи, підготовки учнів до життя, до практичної діяльності.
|