“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати
в дітей палке прагнення до знань…”
Я.-А. Коменський
20 жовтня 2017 року на базі Шепетівської СЗОШ №2 пройшов адресний семінар учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури і російської мови з питання «Теоретичний аспект бінарного уроку як однієї з форм реалізації міжпредметних зв’язків та інтеграції знань». Учасники семінару розкрили сутність інтеграції як інноваційної форми роботи в навчанні; показали роль бінарного уроку як однієї з форм реалізації міжпредметних зв’язків та інтеграції знань; розглянули алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку. Поділившись досвідом, педагоги міста підвели підсумки:
- «У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інтеграційних функцій у розвитку науки, техніки, виробництва, політики».
- «Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває й реалізує все нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти».
- «До навчання, тобто до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності».
- «До інтелектуально-фізичного розвитку».
- «До здатності мислити і діяти творчо».
- «Багато з цих якостей можна розвинути, уводячи в школах інтегративні курси, бінарні уроки, використовуючи комп'ютерні технології, бажання педагогів навчити бачити світ цілим, а не роздробленим на шматочки маленьких відомостей і уявлень, які легко забуваються і не знаходять застосування в реальній навколишній дійсності».
У практичній частині семінару учителі виконували завдання, які зможуть використовувати на своїх бінарних уроках. Учасники семінару отримали не лише необхідні знання та вміння, але й нові враження та досвід.
|