18 березня 2021 року серед вчителів початкових класів ЗЗСО міста розпочався онлайн-марафон «А я роблю так». Консультант Центру ПРПП Кузмінська Л.В. у своєму виступі наголосила, що мета проведення марафону – це обмін досвідом роботи із опанованих та узагальнених освітніх технологій і платформ очного та дистанційного навчання здобувачів освіти, сприяння розвитку творчого і професійного потенціалу педагогів, а також мотивації творчої праці педагогічного і учнівського колективів.
Здоров’я дітей – одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, учителів, суспільства вцілому. Тому головним завданням у діяльності педагогічних колективів освітніх закладів на сучасному етапі є збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у педагогів, здобувачів освіти і їхніх батьків.
Під час онлайн семінару-тренінгу досвідом роботи з теми «Використання здоров’я-збережних технологій терапевтичного спрямування в початковій школі» поділились вчителі початкових класів ЗОШ №3 Дем’янчук І.О., Гальчин Н.І., Дідик Ю.В., Ткач Н.В., Васильчук О.Л., Федорук В.Л., Поліщук С.А., Боянівська О.В. Крім того, Дем’янчук І.О. презентувала методичний посібник педагогів з даної теми, який у 2020 році був представлений на обласну виставку педагогічних інновацій і відзначений дипломом.
Під час професійного діалогу та виконання тренінгових вправ під керівництвом Ткач Н.В., Гальчин Н.І., Дідик Ю.В. педагоги вдосконалювали впровадження здоров’язбережних технологій в початковій школі, проявляли власний досвід, креативність під час зворотнього зв’язку та підтримку вчителя на опанування новими те
... Читати далі »
03 березня 2021 року відбулася віртуальна онлайн-зустріч учителів початкових класів, соціальних педагогів, практичних психологів ЗЗСО, вихователів та практичних психологів ЗДО міста щодо запобігання та протидії булінгу, щоб запобігти та попередити, а за потребою протидіяти будь-яким проявам насильства.
Обов’язковою умовою було виконання домашнього завдання, тому чекаємо на зворотній зв'язок з виконаним домашнім завданням: до 26 березня 2021 року вчителям початкових класів та соціально-психологічній службі міста провести (онлайн, індивідуально офлайн) заняття з питання запобігання та протидії булінгу (ненав’язливо й цікаво) - учителі проводять захід з учнями , а працівники соціальної психологічної служби - на вибір: учні, педагоги, вихователі, батьки - з дотриманням усіх карантинних вимог.
До 1 квітня 2021 року розмістити інформацію та світлини про захід у соціальній мережі на власній сторінці та обов’язково на сторінці свого закладу з хештегом #антибулінг_Шепетівка
Педагогічні працівники Шепетівського Центру ПРПП взяли участь у масштабному онлайн-заході «Центри професійного розвитку педагогічних працівників: виклики, освітні стратегії і партнерська взаємодія», організованого Державною установою «Український інститут розвитку освіти», Міністерством освіти і науки України за сприяння Європейського центру ім. Вергеланда.
Під час роботи форуму були розглянуті питання створення та діяльності Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, проблеми та перспективи розвитку новостворених установ, шляхи організації дієвої взаємодії між МОН України, УІРО і Центрами, їх засновниками і органами управління освітою.
Віра Рогова, заступник Міністра освіти і науки України та Вадим Карандій, директор УІРО сфокусували увагу на місії Центрів ПРПП у сучасному освітньому просторі України.
... Читати далі »
У марафоні педагогічних ідей і думок швидко пролетіли три конкурсні дні «Учитель року-2021» в номінації «Українська мова та література» для учасниці Соколюк Юлії Петрівни, учителя-словесника ЗОШ№4. Для конкурсантки освітянське випробування стало ще однією сходинкою до вершин професійної майстерності, відкриттям нових граней педагогічного досвіду та школою самоствердження й самовираження. Усі тривоги вже позаду, підсумки обласного етапу конкурсу підбито…
Шановна Юліє Петрівно!
Вітаємо з перемогою та пишаємося Вашим достойним результатом - ІІ місце серед шести лауреатів! Тож хай участь у конкурсі «Учитель року» надихає Вас на творчі пошуки, додає віри в те, що кожний новий день буде плідним у творчому злеті! Бажаємо ніколи не зупинятися на досягнутому, хай творчий потенціал, невичерпний ентузіазм та наполеглива праця допоможуть Вам досягти омріяної мети!
Успішний виступ юних науковців на конкурсі-захисті науково-дослідницьких проєктів Малої академії наук України додав в скарбничку здобутків освіти Шепетівщини дванадцять перемог. Вітаємо школярів та педагогів-наукових керівників з чудовим результатом.
Диплом ІІ ступеня
Казмірчук Ярослав, НВК "ЗОШ-гімназія", секція "Екологія", науковий керівник Гудкова Н.П., учитель біології
Марчук Марина, ЗОШ№4, секція "Загальна біологія", науковий керівник Сідлецька О.М., учитель хімії
Годованець Іванна, НВК№3, секція "Лісознавство", науковий керівник Кондратюк А.М., учитель хімії
Шикерук Юрій, Плесенська ЗОШ, секція "Валеологія", науковий керівник Бачинська О.В., учитель хімії, біології
Мазур Інна, НВК "ЗОШ-гімназія", секція "Педагогіка", науковий керівник Герасименко О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи
Строюк Марина Борисівна - сучасний педагог-професіонал, учитель математики Шепетівського НВК №1 ім. Героя України М. Дзявульського. Нестандартний пошук, постійний самоаналіз, творчість, інноваційність стали запорукою її професіоналізму. Пріоритетом роботи вчительки є застосування нових підходів у викладанні, створення сприятливих умов для забезпечення якісного освітнього процесу та атмосфери успіху для кожного учня.
Завжди щира, позитивна, відкрита, креативна, наділена невичерпною енергією. Саме ці якості сприяли її успіху в конкурсі «Учитель року - 2021» в номінації «Математика», лауреатом якого стала Марина Борисівна.
Щиро вітаємо Марину Борисівну з результативною участю в конкурсі.
В період 13-18 лютого відбувся обласний (ІІ) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких проєктів учнів-членів Малої академії наук України. Двадцять шість старшокласників Шепетівської міської територіальної громади із НВК №№ 1, 3, «ЗОШ-гімназії», СЗОШ №2, ЗОШ №№ 1, 3, 4, 6, Плесенської ЗОШ представили свої напрацювання. Цього року, з огляду на карантинні обмеження, конкурс проходив у дистанційному режимі. Школярі та журі співпрацювали онлайн через мережу Інтернет.
Першим конкурсним випробуванням був портерний захист, під час якого юні дослідники у безпосередньому спілкуванні з членами журі презентували мету, завдання проекту, матеріали і методи виконання.
Найбільш суттєві та вагомі результати, що були досягнуті під час роботи над проектом, конкурсанти представляли, виступаючи на науковій конференції.
19 лютого журі підвело підсумки конкурсу-захисту. У наполегливій боротьбі дванадцять шепетівчан здобули перемогу.
Лютий для Шепетівки стартував успішно! Упродовж 02-05 лютого напруженими та продуктивними були випробування обласного етапу конкурсу «Учитель року-2021» в номінації «Керівник закладу» для Наталі Миколаївни Щур, директора ЗОШ 6, та вона виступила гідно і здобула перемогу, ставши другим призером конкурсу.
Шановна Наталю Миколаївно! Вітаємо з перемогою і бажаємо завжди бути в пошуку нових задумів і чудових креативних ідей для творчості в професії та відчувати щастя й радість за їх запровадження. Творчих Вам злетів і радості від перемог!
Освітній омбудсмен є посадовою особою, на яку Кабінетом Міністрів України покладається виконання завдань із захисту прав у сфері освіти. Він призначається на посаду Кабінетом Міністрів України строком на п'ять років без права повторного призначення. Першим освітнім омбудсменом України 14 серпня 2019 року став Сергі́й Іва́нович Горбачо́в — український освітянин, журналіст
Освітній омбудсмен має право:
розглядати скарги та перевіряти факти, викладені у скаргах, поданих здобувачами освіти, їхніми батьками, законними представниками, а також педагогічними, науково-педагогічними і науковими працівниками;
отримувати від закладів освіти та органів управління освітою інформацію, необхідну для виконання своїх функцій, у тому числі інформацію з обмеженим доступом;
4 лютого відповідно до плану роботи Центру ПРПП відбувся онлайн-семінар із освітянською спільнотою закладів загальної середньої освіти Шепетівської територіальної громади.
Директор Центру Колоднюк О.А., звернулася до учасників заходу з вітальним словом та побажала продуктивної роботи та активної співпраці.
Консультантка Центру Вихівська Г.Б. проаналізувала зміни у вимогах законодавства щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
На семінарі розглянуто практичні аспекти професійного розвитку педагогів, зокрема: форми і види, основні напрями підвищення кваліфікації. Учасники семінару отримали інформацію про суб’єктів надання освітніх послуг, обсяги підвищення кваліфікації та особливості визнання її результатів. Продемонстровано орієнтовний алгоритм підготовки педагогічного працівника до підвищення кваліфікації та надано рекомендації щодо професійного розвитку педагогів.
З метою розбудови професійного педагогічного середовища, створення умов для взаємодії, партнерства, обміну ідеями та освітніми практиками було запропоновано для громадського обговорення проєкт Положення про професійні спільноти педагогічних працівників
Насамкінець освітянам презентовано сайт «Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Шепетівської міської ради Хмельницької області», сторінку у Фейсбук та показані їх можливості для взаємодії між консультантами Центру та педагогами.
Учителів предметів гуманітарного циклу запрошують до участі у всеукраїнському проєкті «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність». Учасники проєкту пройдуть спеціальне онлайн-навчання з інтеграції інфо-медійної грамотності у свої уроки та отримають електронні матеріали http://osvita.ua/school/80049/
Запущено безкоштовний курс, у якому: огляд 25 онлайн-ресурсів з готовими дидактичними матеріали, інтерактивними іграми, відеоуроками, добірками тестів; методичні поради щодо використання онлайн-ресурсів очно на уроці та дистанційно; огляд ключових понять; обговорення.