Четвер, 23.11.2017, 04:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Шепетівський ММК

Меню сайту
Наше опитування
Як Ви ставитесь до 12-річного терміну навчання?
Всього відповідей: 117
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика




Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Годинник


Географія

Методичні рекомендації з географії на 2017-2018н.р.

      З цього року в 6-9-х класах географія вивчатиметься за оновленою навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 07.06. 2017 № 804.

     До навчальної програми внесено зміни, пов’язані з навчанням учнів використовувати знання і вміння, отримані в процесі навчання, для вирішення повсякденних проблем і життєвих ситуацій, забезпечення успішної самореалізації в соціумі, облаштування особистого життя, формуванням в учнів потреби у неперервній освіті. Тому зміст навчального матеріалу з географії визначено з огляду на потреби особистості у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності. Програма спрямована на формування предметних і ключових компетентностей, що робить зміст освіти прикладним.

      Основні зміни в навчальній програмі визначені в Пояснювальній записці і спрямовані на реалізацію компетентністного потенціалу предмета, корекції мети і основних завдань шкільної географії, особливостей реалізації наскрізних тем засобами географії. Відповідно оновлено структуру і зміст навчальної програми.

    Зміст шкільної географічної освіти відображає комплексний підхід до вивчення географічного середовища в цілому і його просторової диференціації в умовах різних територій і акваторій Землі. Такий підхід дозволяє розглядати природні, економічні і соціальні чинники, що формують і змінюють навколишнє середовище, в їх рівноправній взаємодії. Це найбільш ефективний шлях формування системи геоекологічних, геоекономічних, соціокультурних поглядів, цінностей, відносин учнів не тільки на емоційному, а й на раціональному рівні. Таким чином, в основу змісту навчального предмета покладено значення географічного середовища для життя і діяльності людини й суспільства. Зміст шкільної географічної освіти формує в учнів основи географічного простору на місцевому, регіональному і глобальному рівнях, а також вміння правильно орієнтуватися в просторі.

      Зміст навчального матеріалу предмета, що розміщений у центральній колонці таблиці, забезпечує формування ключових компетентностей, які визначають очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (знаннєвий, діяльнісний та ціннісний компоненти) і створюють «канву» вмінь, що є основою для успішної самореалізації учнів. Тому «Очікувані  результати навчально-пізнавальної діяльності учнів» є  головними при підготовці вчителя до уроку.

      Повний зміст методичних рекомендацій - rekomendatsii_geografiya_2017.docx


Всеукраїнський соціальний проект „Вільний доступ до науково-популярних джерел інформації”

    Лист МОН України від 06.02.2014 №2/4-13-157-14 - List_MON_24-13-157-14.docx

    ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОГО ПРИРОДНИЧОГОЖУРНАЛУ ДЛЯ ДІТЕЙ “КОЛОСОК” У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ geografija.pdf

    Використання матеріалів журналу „КОЛОСОК” та газети „КОЛОСОЧОК” у професійній діяльності учителів природознавства

Розділ

Тема

№ та назва газети

№ журналу, автор, назва статті

Вступ

Науки, що вивчають природу

№5/2012 „Як стародавні люди уявляли собі землю?”

 

Методи вивчення природи. Обладнання для вивчення природи

№ 18/2012 „Як ми пізнаємо світ”

№ 9/2013 „Повітря і твоє здоров`я”

№ 13/2013 „ Народні способи вимірювання”

№ 3/2013 „Мікроскоп”

 

№ 3/2009, Дарія Біда, „Палітра планети Земля”

№ 1/2010, Валерій Соболь, „ Його величність мікроскоп”

№ 4/2011, „Все менше, менше, ще, іще менше”

№№ 1,2/2012, Ярина Колісник, „Першовідкривачі невидимого світу. Частина 1,2”

№№ 1,2/2012, Софія Апуневич, „Історія  розвитку телескопів. Частина 1,2”

№ 3/2012, Валерій Старощук, „Великийандроннийколайдер”

№ 3/20012, Дарія Біда, „І все ж вона обертається!”

№№ 5,6 /2012, Надія Кріт, „Обрати правильний шлях, або Дещо про навігацію. Частина 1,2”

Тіла, речовини та явища навколо нас

 

Тіла навколо нас. Характеристики тіла, їх вимірювання

№ 32/2013 „Сніг на полях”

№ 9/2012, Віктор Мясников, „Дивовижні неорганічні речовини і матеріали”

Речовини. Фізичні властивості речовин. Властивості твердих тіл, рідин і газів

№ 32/2013 „Сніг на полях”

 

 

№ 9/2012, Віктор Мясников, „Дивовижні неорганічні речовини і матеріали”

№ 4/2006;Ілля Гельфгат, „І знову про воду…”

№ 1/2011, Дарія Біда, „Піна та пінка”

№ 3/2011, Дарія Біда, „ Про що розповіла свічка”

№ 4/2011, Дарія Біда, „Кока-кола” на службі в юних експериментаторів”

№ 11/2012 (стор.15), „Що ти знаєш про воду?”

Атоми і хімічні елементи

№ 16/2012 „Досліджуємо воду”

 

№ 12/2012, Олена Крижановська, „Кам’яний лід”

№ 5/2006, Сергій Малинич, „Незвичайний мікроскоп”

 № 4/2010, Артур Мерлін,„Школа чарівної пляшки”

№ 1/2006, Юрій Головач, „ Якщо атом порожнистий, то чому цегла така тверда? ”

№ 3/2008, Світлана Літковець, „Молекули задоволення, застереження, спілкування”

№ 6/2011, „День народження молекули”

Чисті речовини та суміші

№ 27/2012 „Хімічні досліди на кухні”

 

Явища природи

№ 32/2012 „Арктика”

№ 17/2012 „Весна”

№ 18/2012 „Літо”

№ 19/2012 „Осінь”

№ 20/2012 „Зима”

№ 5/2013 (додаток), чайнворд №16/2013 „Літо-літечко”

№ 7/2014 „Ой весна, весна, днем красна!”

№ 3/2008, Світлана Літковець, „Молекули задоволення, застереження, спілкування”

№ 3/2011, Дарія Біда, „ Про що розповіла свічка”

№ 5/2006, Сергій Зиков, „Повне сонячне затемнення”

№ 6/2006, Дарія Біда, „Часткове місячне затемнення”

№ 9/2011, Валерій Старощук, „Скільки кольорів у веселки?”

№ 9/2013, Дарія Біда, „Як добути вогонь? Частина 2”

№ 4/2010, Тетяна Суворова, „Як прожити без тертя”

№ 5/2008, Олег Орлянський, „Три обличчя маси”

№ 1/2006 (стор.14), ЛАБОРАТОРІЯ „КОЛОСКА”: Проталина біля стовбура дерева. Дослід Франкліна

№ 4/2006,Ілля Гельфгат, „І знову про воду…”

№ 5/2006, Людмила Супруненко, „Вода з повітря”

№ 4/2006,  Валерій Старощук, „Електричні явища” ЛАБОРАТОРІЯ „КОЛОСКА”: Слухняне кільце

№ 6/2006,  Валерій Старощук, „Блискавка” ; „Школа Робінзона Крузо. Як поводити себе під час грози”

Повторюваність явищ. Взаємозв'язок явищ у природі

№7/2012 „Рік з життя лелеки”

№ 19/2012 „Квітковий годинник”

№ 22/2013 „Як тварини готуються до зими?”

№ 7/2014 „Ой весна, весна днем красна!”

 

 

Міні-проект. Опале листя: користь чи шкода?

№ 21/2013 „Як зимують дерева?”

 

Всесвіт
 

Поняття сузір’я. Значення зоряного неба в історії людства

№ 11/2012 „Сузір`я зоряного неба”

№ 21/2013(додаток), кросворд

 

№ 2/2006, Дарія Біда„Легенди зоряного неба”

№№ 1,2/2009, Олександр Прокоф’єв та Леонід Кирик „Сузір’я на монетах”

Небесні тіла

№ 13/2012 „Хвостата  мандрівниця”

№ 6/2013, Лабораторія КОЛОСКА. Рецепт комети

№ 11/2012, Олександр Шевчук, „Мандрівні світила”

Зоря – самосвітне небесне тіло

 

№ 4/2011, Дарія Біда, „Зоря на ймення Сонце”

Зоряні системи – галактики

 

№ 1/2006, „Спіралі: маленькі, великі, гігантські”

№ 5/2010, Дарія Біда, „Велика симфонія Всесвіту”

Відмінності між зорями

 

№ 12/2012, Олександр Шевчук, „ Дивні або кваркові зорі”

№ 10/2012, Олександр Шевчук, „ Маленьке чудо – нейтронна зоря”

Сонячна система. Відмінності між планетами

№ 8/2014 „Скільки планет у сонячній системі?”

 

№ 1/2006,„Володар кілець”,

№ 6/2010, Дарія Біда,„Голки, нитки і древні етруски”

№№ 1,2/2008, Дарія Біда,„Скільки планет у Сонячній системі?”

№ 4/2008, Світлана Вольська, „Сперечалися планети…”

№ 9/2011, Олександр Шевчук, „Розповідь перша: родовід планет. Перші відкриття”

№ 8/2013, Ольга Возна, „Подорожуючи Сонячною системою”

№ 2/2014, Олександр Шевчук, „У полоні кілець”

№ 1/2014, Олександр Шевчук, „Гігант з червоною ознакою”

№ 12/2013, Олександр Шевчук, „Скарби червоної планети”

№ 11/2013, Олександр Шевчук, „Сестра Землі”

№ 10/2013, Олександр Шевчук, „Найменший брат у сонячній планетній родині”

Всесвіт та його складові

№4/2012 „На чому тримається Земля?”

№5/2012 „Як стародавні люди уявляли собі землю?”

 № 4/2010, ЕрікХог, „Скільки років Всесвіту?”

 №№ 1,2/2012, Олександр Шевчук, „Темні барви Всесвіту. Частина 1,2”

№ 3/2012, Валерій Старощук, „Великийандроннийколайдер”

№ 09/2013, Ольга Возна, „Тест для астроерудитів”

№ 07/2013, Ольга Возна, „На помилках вчаться”

№ 06/2013, Ольга Возна, „Астрономічнийквест”

 

Астрономія – наука, що вивчає Всесвіт

 

№ 8/2011, Олександр Шевчук, „Праця,з якої починається астрономія як точна наука”

№ 12/2011,  Ірина Мороз,  „Зоряний слід ”

№ 2/2012, Надія Кріт, „Батько географії”

№ 3/2012, Дарія Біда, „І все ж вона обертається!”

 

Людина і Всесвіт

 

№ 6/2007, Сергій Андрієвський, „Пошуки життя”

№ 5/2009, Ольга Смик, „Достукатися до зірок”

 

Методи та засоби астрономічних досліджень

 

№ 1/2007, Сергій Малинич, „Обсерваторія на вулкані”

№ 2/2009, Ігор Любицький, „Загадки астрономії”

№ 4/2009,  Дарія Біда, „Астрономічні загадки та пророцтва”

№ 5/2009, Сергій Малинич, „Зіркі очі планети”

№ 7/2011, Дарія Біда, 
„Бачу Землю! ”

№ 10/2011, Дарія Біда,„Побачити невидиме. Частина 1”

№ 10/2011, Олександр Шевчук, „Розповідь друга: Як знаходять екзопланети”

№ 12/2011, Надія Кріт, „Як виміряли Землю”

№ 12/2011, Ірина Мороз, „Зоряний слід ”

№ 12/2011, Олександр Шевчук, „Космічні місії з пошуку екзопланет”

№№ 1,2/2012, Софія Апуневич,„Історія розвитку телескопів. Частина 1,2”

№№ 7,8/2012, Олег Петрук,  „100 років вивчення космічних променів”

Земля – планета Сонячної системи

Форма і розміри Землі

№4/2012 „На чому тримається земля?”

№5/2012 „Як стародавні люди уявляли собі землю?”

№ 12/2011, Надія Кріт, „Як виміряли Землю”

№ 2/2012, Ігор Чернецький,„Повторення дослідів Ератосфена у наш час”

Місяць – супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення

 

№ 6/2009, Чак Бабіч, „Фотографуємо Місяць”

№ 4/2011, Марія Наводська,  „Чи сходить на Місяці Земля?”

 № 8/2011, Олександр Шевчук, „Такі несхожі серпики”

№ 5/2006, Сергій Зиков,  „Повне сонячне затемнення”

№ 6/2006, Дарія Біда, „Часткове місячне затемнення”

Вода на Землі. Властивості води. Три стани води. Кругообіг води.

№ 16/2012 „Досліджуємо воду”

№ 31/2012 „Новорічний подарунок”

№ 32/2013 „Сніг на полях”

№ 06/2013, Дарія Біда, „Скільки льоду на Землі?”

№ 4/2006;Ілля Гельфгат, „І знову про воду…”

№ 4/2011, Дарія Біда, „Кока-кола” на службі в юних експериментаторів”

№ 11/2012 (стор.15), „Що ти знаєш про воду?”

Вода – розчинник

№ 27/2012 „Хімічні досліди на кухні

 

Значення води у природі. Використання води людиною

№ 10/2013 „Вода і твоє здоров`я”

№ 06/2013, Дарія Біда, „Скільки льоду на Землі?”

Планета Земля як середовище життя організмів

Клітинна будова організмів

№ 20/2012 „Вересіль-зілля”

 

Умови життя на планеті Земля

 

№ 06/2013, Дарія Біда, „Скільки льоду на Землі?”

№№ 4,5/2013, Дарія Біда, „Чому змінюється клімат Землі?”

Різноманітність організмів

№ 10/2012 „Найбільші наземні тварини”

№ 4/2012 „Найдрібніша пташка”

№ 24/2012 „Як навчитися писати вірші”

№ 21/2012 „Бджілка-трудівниця”

№ 25, 26/2012 „Несправжні родичі”

№ 29/2012 „Як живуть мурахи?”

№ 32/2012 „Арктика”

№ 11/2013 „Пухнастий джмелик”

№ 25/2013 „Кімнатні рослини і твоє здоров’я ”

№ 26/2013 „Сад на підвіконні”

№ 11/2012, Тетяна Павленко, „Коштовності моря -діатомеї”

 

 

Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища

№ 22/2013 „Як тварини готуються до зими?”

№ 21/2013 „Як зимують дерева?”

№ 1/2012 „Потурбуйтесь про пернатих друзів”

 

 

 

Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому

 

№ 8/2012, Олеся Капачинська, Валерій Малощук, „Риби, жаби та інші слухачі”

 

№ 11/2012, Олеся Капачинська, Валерій Малощук, „Слух у ссавців”

№ 11/2012, Ірина Пісулінська, „Весільні феєрверки”

№ 10/2012, Олеся Капачинська, „Слух у птахів”

 

Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді

 

№ 8/2013, Ірина Пісулінська, „Злодюжки”

№№ 4,5/2013, Тетяна Остапенко, „Молюскове море”

№ 12/2012, Ірина Пісулінська, „Жива електрика”

№ 11/2012, Олеся Капачинська, Валерій Малощук, „Слух у ссавців”

№ 12/2011, Ірина Пісулінська, „Побачити у темряві”

 

Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів

№ 21/2012 „Бджілка-трудівниця”

№ 28/2012 „Нерозлучні друзі”

№ 11/2013 „Пухнастий джмелик”

 

 

 

Угруповання організмів. Екосистеми

№ 23/2013 „Скарби  болота”

№ 24/2013 „Торф – неоціненне багатство”

 

№ 9/2012, Юрій Шивала, „”Український вулкан Кара-Даг”

№ 8/2012, Юрій Шивала, „”Байкал – перлина Сибіру”

№ 7/2012, Ігор Пирогов, „Азовське море: минуле і сьогодення”

№ 6/2012, Ігор Пирогов, „Азовське море: фауна і флора”                                                      

 

Рослинний і тваринний світ своєї місцевості

№ 6/2012 „Білий лелека”

№ 9/2012 „Найулюбленіше дерево в Україні”

№ 20/2012 „Вересіль-зілля”

№ 21/2012 „Бджілка-трудівниця”

№ 22/2012 „Одуд – птах 2012 року”

№ 29/2012 „Як живуть мурахи?”

№ 6/2013 „Первоцвіти”

№ 11/2013 „Пухнастий джмелик”

№ 14/2013 „Бджолоїдка звичайна – птах 2013 року”

№ 15/2013 „Правда й вигадка про їжака”

№ 7/2012, Олена Крижановська, „Кульбаба, або Диво-рослина”

№ 5/2012, Валерій Соболь, „Це не бджола, а справжнє медоносне чудо!”

№ 7/2012, Олена Крижановська, „Кульбаба, або Диво-рослина”

№ 12/2011, Андрій Бокотей, Наталія Дзюбенко, „Лісовий схимник”

№ 6/2011, Андрій Бокотей, „Войовнича блакитна синиця”

 

 

 

 

 

Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості

№ 21/2013 (додаток), завдання „Гриби”

 

 

 

 

Червона книга України

№ 5/2013 „Червона книга України”

№ 5/2013 „Первоцвіти”

№ 7/2013 „Орхідеї”

№ 8/2013 „Жуки, занесені до червоної книги України”

№ 11/2013 „Пухнастий джмелик”

 

 

 

Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі

 

№ 9/2012, Юрій Шивала, „”Український вулкан Кара-Даг”

№ 8/2012, Юрій Шивала, „”Байкал – перлина Сибіру”

№ 12/2013, Сім природних чудес України. Гранітно-степове Побужжя, Дністовський каньйон, Асканія-Нова

№ 11/2013, Сім природних чудес України. Медобори та Мармурова печера

№ 10/2013, Сім природних чудес України.  Синевир та Світязь

№ 9/2013, Сім нових чудес природи.  Амазонка та Амазонія

№ 8/2013, Сім нових чудес природи.  Бухта ХаЛонг

№ 7/2013, Сім нових чудес природи.  Водоспади Ігуасу

№ 6/2013, Сім нових чудес природи.  Острів Чеджуо

№ 5/2013, Сім нових чудес природи.  Національний парк „Комодо

№ 4/2013, Сім нових чудес природи.  Підземна ріка Пуерто-Принсеса

№ 3/2013, Сім нових чудес природи.  Столова гора

 

Міні-проект: Будь природі другом!

№ 1/2012 „Потурбуйтесь про пернатих друзів”

№ 2/2012 „Тату, зробімо годівницю! ”

№№ 7, 8/2012 „Історія одного лелеки”

№ 11/2013 „Пухнастий джмелик”

№ 14/2013 „Літо, літо, літечко!”

 

Вхід на сайт
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Островського,42,
тел.:(03840)4-26-04,

e-mail:mmk26shm@i.ua

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наші нагороди


І місце
в обласному конкурсі сайтів методичних кабінетів у Хмельницькій області
у 2016 році
(наказ ХОІППО
від 07.12.2016р. №191-но)

Приєднуйся!
Шепетівський міський методичний кабінет
Друзі сайту

Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки Хмельницької ОДА

Хмельницький ОІППО

Український центр оцінювання якості освіти

Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти

освітній портал Педагогічна преса

Хмельницький ОЦНТТУМ

Предметні олімпіади в Хмельницькій обл.

Сайт вчителів інформатики Хмельницької обл.

Хмельницька Інтернет-олімпіада з програмування

Шепетівська міська рада

Сайт м.Шепетівки
Погода
Погода в Україні Погода в Україні Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Шепетівський міський методичний кабінет © 2017
uCoz